250 zł prowizji za nowego reklamodawcę w sieci afiliacyjnej NetSales

8 lutego 2011

NetSalesDosłownie przed chwilą otrzymałem maila od sieci afiliacyjnej NetSales. Bardzo zainteresował mnie już tytuł tej wiadomości „Płacimy 250 zł za każdego pozyskanego Reklamodawcę do NetSales!‏„. Tak naprawdę zdradza on główną myśl tego mailingu.

Otóż sieć afiliacyjna NetSales wprowadziła nowy program o nazwie „NetSales – Reklamodawcy„. Polega on na tym, że każdy wydawca, który do niego przystąpi może otrzymać aż 250 zł prowizji za każdego reklamodawcę, który za jego pośrednictwem zdecyduje się uruchomić program afiliacyjny w jednym z modeli: CPC, CPL, CPA, CPC+CPS, w wyjątkowych sytuacjach CPS.

Co ciekawe, program ten mierzony jest offline. Oznacza to, że do każdego leada od potencjalnego reklamodawcy, zostaje przypisany numer CD wydawcy. W momencie podpisania umowy z reklamodawcą i otrzymaniu zapłaty za pierwszą fakturę, ewentualnie przedpłaty (o ile taka występuje) lead zostaje zliczony.

Uważam, że warto zainteresować się tym programem z kilku powodów. Po pierwsze, programy partnerskie i sieci afiliacyjne są obecnie bardzo popularne, więc wiele sklepów i usługodawców szuka możliwości uczestniczenia w takim modelu reklamowym. Potwierdza to wiele zapytań, które otrzymuje od właścicieli biznesów internetowych o to, jakie rozwiązanie będzie dla nich najkorzystniejsze. Po drugie, prowizja w wysokości 250 zł jest bardzo zachęcająca. Po trzecie, sieć NetSales przygotowała kilka ciekawych kreacji reklamowych, które powinny nam pomóc w promocji.

Przykładowy landing page.

Przykładowy banner:


Komentarze:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Kategorie

Archiwum

Programy partnerskie

Sieci afiliacyjne

Ciekawe strony

Blogi, które czytam