250 zł prowizji za nowego reklamodawcę w sieci afiliacyjnej NetSales
Dosłownie przed chwilą otrzymałem maila od sieci afiliacyjnej NetSales. Bardzo zainteresował mnie już tytuł tej wiadomości „Płacimy 250 zł za każdego pozyskanego Reklamodawcę do NetSales!„. Tak naprawdę zdradza on główną myśl tego mailingu.
Otóż sieć afiliacyjna NetSales wprowadziła nowy program o nazwie „NetSales – Reklamodawcy„. Polega on na tym, że każdy wydawca, który do niego przystąpi może otrzymać aż 250 zł prowizji za każdego reklamodawcę, który za jego pośrednictwem zdecyduje się uruchomić program afiliacyjny w jednym z modeli: CPC, CPL, CPA, CPC+CPS, w wyjątkowych sytuacjach CPS.
Co ciekawe, program ten mierzony jest offline. Oznacza to, że do każdego leada od potencjalnego reklamodawcy, zostaje przypisany numer CD wydawcy. W momencie podpisania umowy z reklamodawcą i otrzymaniu zapłaty za pierwszą fakturę, ewentualnie przedpłaty (o ile taka występuje) lead zostaje zliczony.
Uważam, że warto zainteresować się tym programem z kilku powodów. Po pierwsze, programy partnerskie i sieci afiliacyjne są obecnie bardzo popularne, więc wiele sklepów i usługodawców szuka możliwości uczestniczenia w takim modelu reklamowym. Potwierdza to wiele zapytań, które otrzymuje od właścicieli biznesów internetowych o to, jakie rozwiązanie będzie dla nich najkorzystniejsze. Po drugie, prowizja w wysokości 250 zł jest bardzo zachęcająca. Po trzecie, sieć NetSales przygotowała kilka ciekawych kreacji reklamowych, które powinny nam pomóc w promocji.
Przykładowy landing page.
Przykładowy banner: