System Partnerski Bankier.pl – nowa odsłona
Pisałem już o najmłodszych przedstawicielach sieci, teraz kilka słów o pionierach. System Partnerski Bankier.pl to jedna z pierwszych sieci afiliacyjnych w Polsce i właśnie miała miejsce największa w historii działalności przebudowa.
Nowa odsłona – nowe możliwości
Najważniejsze zmiany jakie zaproponowała nam sieć to:
- Zupełnie nowy layout, nawigacja, układ panelu administracyjnego – dostosowane do rozwijającego się na rynku,
- Nowe, udoskonalone i intuicyjne narzędzia,
- Możliwość generowania bardziej zaawansowanych raportów i wykresów m.in. wskaźników konwersji,
- Nowoczesne systemy trackingowe,
- Uproszczony i odświeżony adserver,
- Powiększone portfolio programów pozafinansowych.
Wysokie standardy – udogodnienia dla Wydawców
Oczywiście to, co dobre, pozostaje bez zmian, dlatego możemy nadal liczyć na:
- Możliwość negocjacji stawek,
- Najszybszą na rynku wypłata środków,
- Wypłaty już od 50 zł,
- Drugi poziom wynagradzania.
Elastyczność i indywidualne podejście do Wydawcy
Warto także wspomnieć o tym, że nie tylko stawki, ale także kampanie mogą być dopasowane do Wydawców. Zespół SP docenia wkład pracy włożony w budowę i prowadzenie serwisów partnerskich, dlatego niejednokrotnie proponuje właścicielom ciekawych serwisów niestandardowe działania i kampanie.
Bogate portfolio ciekawych programów finansowych i niefinansowych
SP należy do liderów w branży nie bez przyczyny. Ma bowiem w swoim portfolio przeszło 200 kampanii oferowanych przez blisko 80 wydawców. Mamy tu do czynienia z całym spectrum programów partnerskich – od finansowych, gdzie reklamodawcami są liczące się największe banki i instytucje finansowe, po kampanie niefinansowe dotyczące operatorów komórkowych, firmy energetyczne, czy nawet sklepy z bielizną. Dzięki tak dużej różnorodności tematycznej, każdy może kontekstowo dobrać reklamy do swojego serwisu i zacząć monetyzować ruch na swoim www.