Kreatywność marketingowca

10 grudnia 2010

Piotr MichalakJestem przekonany, że część z Was słyszała o Piotrze Michalaku, który jest jednym z najbardziej znanych i szanowanych marketingowców (także internetowych) w Polsce. To właśnie on jest założycielem bardzo popularnej agencji marketingowej Ententa, która ma również swój program partnerski.

O pozycji Piotra może świadczyć chociażby sukces jego Biblii Promocji i Reklamy w Internecie, która mimo tego, że była sprzedawana tylko półtora dnia, to w ciągu 36 godzin wygenerowała sprzedaż wartości 75507,77 zł. Niesamowite, prawda?

Kreatywne działania

Głównym celem tego wpisu nie jest promowanie osoby Piotra. Chciałbym Wam przede wszystkim zwrócić uwagę na pewne jego niesamowicie kreatywne działania marketingowe. Otóż udostępnił on w internecie kilkunastominutowy filmik, w którym pokazuje biuro swojej firmy, a także z uśmiechem na ustach przedstawia swoją rodzinę i pokazuje dom, w którym mieszka. Opowiada też o swoich zainteresowaniach i życiu codziennym. Dzięki temu przekonujemy się, że nie jest on jajogłowym, który cały czas siedzi z książką Philipa Kotlera (amerykański guru marketingu i zarządzania) w ręce, tylko jest zwykłym facetem, który swoją wiedzę czerpie nie tylko z książek, ale też z życia codziennego. Dzięki temu, jakże prostemu zagraniu, nie tylko zdobył sympatię wielu użytkowników internetu, ale także jeszcze bardziej wypromował swoją osobę, m.in. dzięki takim wpisom jak ten.

Wniosek?

Czasami warto podjąć jakieś oryginalne, ale proste i na pozór nic nie znaczące kroki, które mogą przynieść nam niespodziewanie duże korzyści.

Filmik jest do obejrzenia na blogu: Strategie Rozwoju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Kategorie

Archiwum

Programy partnerskie

Sieci afiliacyjne

Ciekawe strony

Blogi, które czytam