Najlepsze 6 tygodni w roku!
Uwaga: jeżeli nie jesteś partnerem, który lubi zarabiać wykorzystując rzadko nadarzające się okazje, to nie musisz czytać dalej! 🙂
W tym wpisie, chciałbym wrócić na chwilę do swojej notki sprzed tygodnia: Własny sklep internetowy. Pisałem w nim o moich przemyśleniach dotyczących prowadzenia sklepu internetowego, które nasunęły mi się po przeczytaniu kilku wywiadów z ich właścicielami. W związku z okresem, który zbliża się wielkimi krokami, najciekawszy powinien być dla każdego skutecznego partnera fragment dotyczący sezonowości w e-biznesie.
Najlepsze 3 ostatnie miesiące roku!
Przedsiębiorcy zgodnie twierdzili, że najlepszym okresem dla sklepów internetowych są 3 ostatnie miesiące roku, kiedy to generowane jest nawet 30-40% rocznego przychodu. Pojawiło się nawet stwierdzenie, że w grudniu sprzedaje się dosłownie wszystko!
Wniosek? Masz przed sobą najlepsze 6 tygodni w roku, z punktu widzenia partnera, w ciągu trwania których możesz podwoić lub nawet potroić swoje zarobki. Nie wierzysz? Pomyśl, ile pieniędzy wydajesz w tym okresie na różne (często niepotrzebne) zakupy. Powinieneś więc zwiększyć swoje wysiłki promocyjne i wykorzystać okazję, która nadarza się tylko raz w roku! Dotrzyj do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Napisz znajomym o super ofercie, wyślij newsletter do swoich użytkowników, wykup reklamy w dużych serwisach, stwórz świąteczne stronki promocyjne..wszystko zależy od Twojej kreatywności. Powodzenia!